torsdag 26 mars 2009

Fler härliga alster skapade efter skisser

Nu har det börjat dyka upp lite alster skapade efter skisserna här i bloggen och jag tyckte ni alla skulle få se så fina alster tjejerna producerat.

Först Cajsasmammas härliga LO skapad efter skissen här nedan.
(jag blev väldigt imponerad över hur hon fått till trekanten i vänstra
hörnet med en trio blommor, något jag själv inte hade kommit på)


Och så ett underbart kort skapat av Momoffive efter skissen nedan
(jag gillade den snygga detaljen med det flikiga bandet under
blomman som ger en känsla av stjälk&blad)
Tack tjejer för att jag fick visa upp era fina alster här i bloggen. Hoppas skaparglädjen smittar av sig på er andra och att vi snart får ser ännu flera fina alster här i bloggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skaparglädjen är här... och snart med lite om möbleringar så ha jag även en lite egen hörna...