söndag 15 mars 2009

Skisser inspirerade av tjejernas teman

Här kommer lite fler skisser. Jag har hämtat inspiration ifrån tjejernas teman och utgått ifrån de dekorationer, som de satte som krav, därför är skisserna väldigt styrande i dekorationsvalet(men det är fritt att ta det man gillar ifrån en skiss och använda det i sitt skapande)
Jag tänker inte sätta ut vilken skiss som är inspirerad efter vilket tema - det får ni själv lista ut (ler)
Skiss 1
Skiss 2 Skiss 3 Skiss 4Skiss 5
Skiss 6Skiss 7

Om du skapar något med hjälp av någon av skisserna får du gärna lämna en kommentar i detta inlägg så vi får se ditt alster.
Ps: om du fått upp den här sidan genom att klicka på Skisser kan jag tipsa om att teman till dessa skisser finns under IdéBank-TEMA Ds:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spänade skisser kanske utmanningar för mig... ska försöka framkalla några kort och sen scrappa i veckan... /Hannele

my world sa...

Spännande skisser! Detta måste jag göra något kul med!